חיפוש מתוך תיאור הסרט :

יום שבת, 22 בינואר 2011

סקרטריאט לצפייה ישירה תרגום מובנה


סרט המבוסס על סיפור אמיתי יוצא דופן המתעד את המסע המרהיב של 1973 הזוכה בכתר המשולש. עקרת בית ואמא בשם פני צ'נרי מסכימה לקחת לידיה את הטיפול בחווה ובאחיו של אביה למרות חוסר הידע שלה במירוצי סוסים, כנגד כל הסיכויים של המאמן הותיק, לוסיאן לורין, מצליחים לנווט את העסק הנשלט בידי גברים ובסופו של דבר אחרי טיפוח מסור, הזוכה הראשון של הטריפל קראון לפני 25 שנים עשוי שוב להיות סוס המירוץ של כל הזמנים.


חלק 1 http://www.megavideo.com/?v=LZFRJIKB
חלק 2 http://www.megavideo.com/?v=FBE05I44

סיפורי נרניה: המסע בדורך השחר לצפייה ישירה ללא תרגום


The Chronicles of Narnia The Voyage of the Dawn Treader
הדמויות שבתמונה החלו לנוע לפתע. הגלים געשו, חרטום האונייה עלה וירד, והקצף הכה בפניהם של אדמונד, לוסי ויוסטס. לא עבר רגע והשלושה מצאו את עצמם על סיפונה של האונייה המלכותית "דורך השחר", שם הם פגשו את כספיאן, מלכה הצעיר של נרניה, ואת האביר הנועז, העכבר ריפיצ'יפ. יחד הם יוצאים למסע בעקבות שבעת הלורדים שגורשו מנרניה על ידי המלך מירז האכזר. הרפתקאות מופלאות מחכות להם בלב ים, שעה שהם מפליגים הרחק אל האיים הנידחים שבמזרח, ומעבר להם אל המקום שבו לא ביקר איש לפניהם, אל ממלכתו של האריה האגדי אסלן, שבסוף העולם.

קוגר טאון עונה 2 פרק 1 לצפייה ישירה תרגום מובנה

קוגר טאון עונה 2 פרק 1 לצפייה ישירה


קוגר טאון היא הקומדיה היחידה שמעזה לספר את האמת אודות סצינת הדייטים שלאחר הגירושים. קורטני קוקס ("חברים") מגלמת את ג'ולי, גרושה פלוס ילד. חייה של ג'ולי מתחלקים בין בנה המתבגר, בין עבודה מצליחה לבין חיי אהבה. "קוגר" הוא כינוי בסלנג אמריקאי לרווקה סקסית שעברה את גיל 40 ורודפת אחר גברים צעירים.


http://www.megavideo.com/?v=44Y7LTQJ

הבורר עונה 3 לצפייה ישירה


הסדרה מביאה את סיפורם של משפחת אסולין, בראשה ברוך אסולין, "האלוהים של העולם התחתון", הידוע כ"הבורר", הנמצא במעמד השיפוט בעולם הפשע. איתו נמצאים בנו, אבי "הטחול" אסולין, ועוזרו האישי, עמרם "בולדוג". עלילות צמרת הפשע הישראלית נקטעות כאשר אל התמונה נכנס נדב פלדמן, בנו האובד של אסולין, המנסה לפענח את יחסיו המורכבים עם אביו, אותו מעולם לא הכיר, על רקע עולם של תככים ומזימות.
אל עלילות אלו נשאבים בני משפחתו של "הבורר", אשתו גילה אסולין, בתו נעמי "כפית", כלתו ענבל אסולין ואחיו יוסי אסולין; מקורביו של נדב, אמו עדנה פלדמן, אחותו מאיה פלדמן וחברתו אורנה; ושאר מקורבים לעולם הפשע - אירנה קובלובה, ניקולה קובלובה, רון "הפרסי", "קוקי" ויגאל "הנאצי".

ארץ נהדרת עונה 8 פרק 5 לצפייה ישירה


תוכנית הסאטירה של המדינה חוזרת בעונה השמינית.
"ארץ נהדרת" בנויה כמהדורת חדשות פיקטיבית, העוסקת בחדשות השבוע בישראל. את ה"מהדורה" מנחה אייל קיציס. המהדורה מארחת מדי שבוע פוליטיקאים, אנשי ציבור ובדרנים, וכן כמה דמויות בדיוניות, המייצגות לכאורה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית. מגיש המהדורה, אייל קיציס, הוא הדמות הרצינית, האחראית והשפויה היחידה בתוכנית, המוצג כמי שאינו נלאה מלקוות לכך שכתביו ואורחיו יענו תשובה עניינית לשאלותיו. רצינותו משמשת לרוב מצע ו"הרמה להנחתה" לרוב הבדיחות.
משתתפים: אייל קיציס, טל פרידמן, אסי כהן, אלי פיניש, מריאנו אידלמן, שני כהן, יובל סמו, עלמה זק ומאור כהן.

המשרתת לצפייה ישירה תרגום מובנה


רימייק אסתטי שמבצע אים סאנג סו (The President's Last Bang) לקלאסיקה הקוריאנית מ-1960, שנחשבת ע"י רבים בקוריאה כאחד הסרטים החשובים ביותר שיצאו מהמדינה לדורותיה. בסרט ההוא של קים קי יאנג, חודרת אישה לבית בורגני כעוזרת הבית החדשה ומהר מאוד מתחילה לפתות את הבעל ולהרוס את המרקם של המשפחה. בסרט הנוכחי מתבצעת הפיכה רעיונית. העוזרת כבר לא פאם-פאטאל הרסנית, ודווקא המשפחה היא זו שמטרידה את מנוחת הצופה. קולנוע אלגורי מסוגנן ואפל במיטבו.


http://www.megavideo.com/?d=S13BYKK5

בקרוב האפלה לצפייה ישירה תרגום מובנה


עלילה: שתי נערות יוצאות לטיול אופניים באזורים המרוחקים של ארגנטינה, לאחר שהן מתפצלות לזמן קצר אחת מהן נעלמת. הנערה חייבת למצוא את חברתה שנעלמה, לפני שהפחדים הנוראים שלה יתממשו. היא חייבת לבחור במי לבטוח ולהלחם בחזרה.


http://www.megavideo.com/?v=FF2UMIUS

פלונטר לצפייה ישירה תרגום מובנה


כאשר גנב בוחר במגדל מבודד כמסתורו האחרון, הוא לא העלה בדעתו שהמגדל כבר מאוכלס בנסיכה אשר נחטפה כאשר הייתה תינוקת על ידי מכשפה חמדנית .לנסיכה קוראים פעמונית והיא יכולה להשתמש בשערה הקסום כדי לרפא ולהשתמש בו בדרכים נוספות. היא מוצאת בגנב הזדמנות למצוא את דרכה החוצה מהמגדל ולצאת לחיי הרפתקאות, כדי להתאחד עם הוריה ולשחזר את המורשת המלכותית שלה.


http://www.megavideo.com/?v=0WIJ7VGI

אומץ אמיתי לצפייה ישירה תרגום מובנה


הסרט עוסק בילדה בת 14 בשם מאטי רוז, אשר יוצאת בעקבות טום צ'ני רוצח שכיר שרצח את אביה. שהיא שוכרת את המרשל הקשוח ביותר שהיא מצליחה למצוא כדי שיוכל לעזור לה למצוא את רוצח אביה, אדם עם "אומץ אמיתי" רובן קוגבורן שידוע בכינויו "רוסטר". מאטי מתעקשת ללוות את קוגבורן, שנוהג לשתות, להתבטל, ובאפן כללי לא מאפשר לה בהתנהגות שלו לבטוח בו. כנגד הרצון שלו מאטי מצטרפת אליו והם יוצאים בעקבות רוצח אביה למישורים בחיפוש אחריו. מצטרף אליהם גשש טקסני בשם לה'בוף, שמחפש את צ'ני מסיבותיו האישיות. השלישייה הבלתי רגילה נתקלת בסכנות והפתעות במסע שלהם. והאומץ של כל אחד מהם יעלה למבחן במסע.הפקתם של סטיבן ספילברג, ג'ואל ואיתן כהן וסקוט רודין ("גרינברג").


http://www.megavideo.com/?v=IA0PCSTK

כשתפגשי זר גבוה ומסתורי לצפייה ישירה תרגום מובנה


כולנו רוצים משפחה, אהבה וקריירה. כמו בחיים, אצל וודי אלן זה אף פעם לא פשוט. הסרט מתאר בני משפחה מהמעמד הבינוני על ניסיונותיהם לשמור על האהבה והתשוקה בחייהם. גיבור הסרט עובר את משבר גיל ה60. הוא מחליט להתחיל לטפח את עצמו, יורד במשקל ועוזב את אישתו. הבת שלו נשואה לסופר שאינו מצליח לשחזר את הצלחת העבר שלו. היא נאלצת להתמודד עם משבר הפרידה של הוריה, עם הגורו קוראת הקלפים של אמא שלה ועם העובדה שאביה מחליט להתחתן עם בחורה צעירה בעלת עבר מפוקפק.


http://www.megavideo.com/?d=4I63KUC5

ללא מתחרים לצפייה ישירה תרגום מובנה


תקציר הסרט: הלוחם הטוב ביותר בעולם,עובד בשתי משרות ובנוסף לזה עוזר לאחותו. הבעיה היחידה היא, שהוא עדין לא יודע שהוא הלוחם הטוב ביותר שיש! רינגו דוראן בנו של גרייסי דוראן הוא מתאגרף ארגנטינאי מפורסם, והוא עובד בשתי עבודות בכדי להיתפרנס. התשוקה שלו לקרב, טקטיקה הלחימה שלו, למטרה אחת, והיא להגשים את חלומו שיהיה מתאבק מקצועי ביותר. כאשר רינגו פוגש "בקראה" היא מגלה את המיומנות שיש בו ומציעה לו להיצטרף לקבוצה האבקות המתקדמת. במשך הזמן רינגו מתקדם ונלחם עם מתאבקים רבים, וכמו שואמרים "מפרק" להם את הצורה. ומיתקדם צעד אחר צעד. יום אחד, רינגו נלחם מול מנהל המכון אשר היה אלוף במשכל כבד כאשר מתעדים את זה צוות של צלמים. ו-"מוריד" את האלוף. זה הסתיים בכך שפורסמו פרסומותתיעודים למה שקרה בחדשות הספורט הלאומי, ולנצחונו.

טרון : המורשת לצפייה ישירה תרגום מובנה


תקציר הסרט: סרט המשך ל"טרון" משנת 1982, שהפך לקלסיקה בקרב חובבי המדע הבדיוני. סאם פלין בן ה-27 יוצא בחיפושים אחרי אביו קווין פלין שנעלם לפני כ 25 שנים ומוצא את עצמו לכוד בעולם האכזרי של תוכנת משחקי גלדיאטורים. תוך כדי מאבק השרדות לחיים ומוות הוא מנסה למצוא את אביו שאבד באותו עולם ולנסות ולחדש איתו את הקשר.

סודות שבלב לצפייה ישירה תרגום מובנה


אחרי סרט ביכורים נפלא (L.I.E) וכמה שנים טובות בטלוויזיה (עמוק באדמה, דקסטר), חוזר מייקל קואסטה לקולנוע עם מותחן אימה מעולה, המתבסס רעיונית על אדגר אלן פו. ג'וש לוקאס (אימפריות נופלות) מגלם את דמותו של טרי ברנארד – אב חד הורי לבת עם בעיה רפואית חמורה שהופכת את גידיה לעצם. בינתיים יש לו בעיות קרדיולוגיות משל עצמו, והוא זוכה להשתלת לב. הכל טוב ויפה, וטרי אף מוצא עניין רומנטי ברופאה המקסימה של הבת שלו. אבל יום אחד, בחניון, הלב שלו מתחיל לפעום במהירות חסרת שליטה, ולרופאים אין מושג מה לא בסדר עם האיבר המושתל...

יום שישי, 21 בינואר 2011

נשמה לאריזה לצפייה ישירה ללא תרגום


רוצח סדרתי אשר עוקב אחרי שבעה ילדים שנולדו באותו תאריך שלכאורה משותף לכולם.

מירוץ קטלני 2 לצפייה ישירה תרגום מובנה


סרט ההמשך לסרט המצליח בכיבובו של ג'ייסון סטאטהאם. הפעם המירוץ ממשיך עם אפקטים חדשים ושחקנים חדשים. סרט מעולה משנת 2011.

http://www.megavideo.com/?v=1UY5LJ38

אל תלחצי אני בדרך לצפייה ישירה תרגום מובנה


מהבמאי של "בדרך לחתונה עוצרים בוגאס" מגיע סרט מסע חדש על איש עסקים לחוץ שנאלץ לתפוס טרמפ עם גבר לא יציב בנפשו השואף להיות שחקן, על מנת להגיע ללידת אשתו בזמן.


http://www.megavideo.com/?d=YBUZHQHT

שעון מתקתק לצפייה ישירה תרגום מובנה

שעון מתקתק לצפייה ישירה

כתב נתקל ביומן של רוצח המתאר את מעשיו ותוכניותיו לגבי אנשים מסויימים, הוא לוקח יוזמה ויוצא לחקור, הוא מגלה כי כל העקבות מובילות ליתום בן 9 החיי בבית אומנה.http://www.megavideo.com/?v=1Z6MLKSJ

יום שבת, 15 בינואר 2011

ההתחלה לצפייה ישירה תרגום מובנה

התחלה לצפייה ישירה

קאסט אדיר של שחקנים ובראשו ליאונרדו דיקאפריו מככבים בהתחלה, סרטו המדובר של הבמאי המעולה כריסטופר נולאן (האביר האפל). הסרט התחלה מביא את סיפורו של קוב, פושע בעל יכולות בלתי רגילות שחי בעולם בו הטכנולוגיה יכולה לחדור אל תוך מוחו של האדם באמצעות פלישה אל חלומות. קוב מתכוון להשתמש בטכנולוגיה זו על מנת לבצע עבודה אחרונה עבור תאגיד בינלאומי, עבודה אחרונה שאם יבצע אותה בהצלחה יזכה לקבל את החיים שלו בחזרה. האם הוא יצליח ? יכול להיות, אבל עד שהוא יצליח הוא הולך לעבור תלאות אדירות בתוך נבכיו של התת מודע. הסרט התחלה יצא בשנת 2010.

http://www.megavideo.com/?v=Z4TSWV8A

האמריקאי לצפייה ישירה תרגום מובנה

האמריקאי לצפייה ישירה

האמריקאי הינו סרטו החדש והמדובר של השחקן המעולה ג'ורג' קלוני. הסרט האמריקאי עוקב אחר ג'ק, מתנקש להשכיר וותיק ומיומן אשר לאחר מחליט לפרוש ממקצועו לאחר שהעבודה האחרונה שלו עלתה בחיי אהובתו. אבל לפני שהוא פורש עליו לבצע עבודה אחת אחרונה באיטליה, עבודה אשר גורמת לו להתאהב באיטליה, בחיים הטובים שהיא מספקת לו ואף באיטלקיה צעירה ויפהפייה - אבל מה שהוא לא יודע זה שכל זה נועד להסיח את דעתו... האם ג'ק יצליח להישאר בחיים? הסרט האמריקאי יצא בשנת 2011 וזכה להצלחה ענקית מיד עם צאתו.


http://www.megavideo.com/?v=AAJYD9S2

פגוש את הפוקרס הקטנים תרגום מובנה לצפייה ישירה


סרט המשך שלישי לקומדיה המצליחה בכול הזמנים "פגוש את ההורים". חלפו עשר שנים, נולדו כבר שני ילדים למשפחת פוקרס, שתי המשפחות שלא ממש מסתדרות אחת עם השנייה, מתאחדות לכבוד חג המולד ותינוק שלישי הנמצא בדרך.

נכשל לצפייה ישירה תרגום מובנה


קבוצת מורים נשארת בבית הספר לאחר תום הלימודים. כנופיית נערים צמאת דם פוקדת את האזור ומאלצת את המורים להגן על עצמם.


מפטיר לצפייה ישירה

מפטיר לצפייה ישירה

שבועיים לפני שאליו משתחרר מהכלא נודע לו שאחיו מאיר נרצח במסגרת מלחמת כנופיות בעולם התחתון. כשהוא משתחרר יש לו שתי משימות: הראשונה היא לקנות מפטיר בבית הכנסת לזכר אחיו והשנייה היא לנקום את מותו. אבל בעולם של אלימות, כוח ותככים הוא עתיד לגלות ששום דבר לא כמו שהוא נראה במבט ראשון. הוא חוזר לדרום תל אביב, שם הוא נקלע למלחמת שליטה על שוק ההימורים הלא חוקיים בין אנשי החוק המושחתים, המאפיה הישראלית והמאפיה הרוסית. כולם רוצים משהו שרק אליו יכול לספק. אפילו החבר הכי טוב שלו, שימי, בוגד בו, בגידה שבסופה יש מחיר כבד לשלם. מפטיר הוא סיפור על חברות, בגידה והמוות שתמיד בא להפריד בינינו.


http://www.megavideo.com/?v=L7VH2KYB

יום שישי, 14 בינואר 2011

על אהבה וסמים אחרים לצפייה ישירה


מגי היא צעירה משוחררת שלא תיתן לאף אחד לקבע אותה במקום אחד. אבל אז היא פוגשתבג'ימי, סוכן מכירות של תרופות. הקסם האישי הכובש שלו הופך את הצעיר לסוכן פופולאריבמיוחד אצל המין הנשי. השניים פוצחים במערכת יחסים בלתי צפויה כאשר הסם החזק ביותרשידע המין האנושי – אהבה- משבש לשניהם את התוכניות.

http://www.megavideo.com/?v=BYLOOAFU

מכאן והלאה לצפייה ישירה


ג'ורג הוא גבר אמריקאי מהמעמד הבינוני שיש לו כוח לתקשר עם העולם הבא. מארי היא עיתונאית צרפתיה שחוותה טראומה שכמעט הובילה למותה מה שמערער את המציאות שלה וכאשר מרקוס ילד לונדוני מאבד את האדם הקרוב אליו הוא מחפש באופן נואש תשובות.


http://www.megavideo.com/?v=O9RF1F0Z

היא בתפקיד לצפייה ישירה תרגום מובנה

היא בתפקיד לצפייה ישירה

היא בתפקיד! קים סואן משחקת תפקיד בלשית שחייבת לעבוד במסווה בתוך בית ספר תיכון על מנת למנוע את התוכניות של היאקוזה היפאנית להעביר נערות תלמידות אל תוך עולם הזנות כשפחות מין. הדמות של קים לא באה רק כדי להציל את הבנות מחיי הזנות אלא גם שמה יד כנגד האלימות בבית הספר.


http://www.megavideo.com/?v=GAWJN3Y3


יום חמישי, 13 בינואר 2011

הגבעה האדומה לצפייה ישירה


שוטר פשוט בעיירה קטנה צריך לבצע משימה חשובה אשר תציל את היום!

עונת המכשפה לצפייה ישירה


הסרט ללא תרגום באיכות CA

עלילה המרחשת במאה ה-14. כאשר חבורה של אבירים מאתרת חשודה במעשי כישוף, הם מעבירים אותה למנזר, בו הנזירים מבינים כי כוחותיה עלולים להיות המקור למגפה השחורה.

סטון לצפייה ישירה תרגום מובנה

סטון לצפייה ישירה

קצין מבחן מתכונן לצאת לגמלאות כאשר הוא מתבקש לתת חוות דעת על התיק של האסיר ג'ראלד "סטון" קריסון שיושב בכלא על רצח הסבא והסבתא שלו בשריפה. העניינים מסתבכים כאשר הקצין פוגש את אשתו של סטון שתעשה הכול כדי לשחרר את בעלה מה שמעמיד את שגרת חייו של הקצין הותיק ואשתו הנאמנה בסכנה.


http://www.megavideo.com/?v=21UX4CNX

התייר לצפייה ישירה תרגום מובנה

התייר לצפייה ישירה

"התייר" הוא חידוש ל"אנתוני זימר" הצרפתי, העוקב אחר סוכנת אינטרפול (ג'ולי) שמחפשת אחר פושע מבוקש איתו היה לה בעבר רומן, והיא משתמשת בתייר אמריקאי (דפ) כדי להשיג את מבוקשה.

http://www.megavideo.com/?v=GI3HUYCN