חיפוש מתוך תיאור הסרט :

יום חמישי, 31 במרץ 2011

קוגר טאון עונה 2 פרק 11 לצפייה ישירה תרגום מובנה


קוגר טאון עונה 2 פרק 1 לצפייה ישירה


קוגר טאון היא הקומדיה היחידה שמעזה לספר את האמת אודות סצינת הדייטים שלאחר הגירושים. קורטני קוקס ("חברים") מגלמת את ג'ולי, גרושה פלוס ילד. חייה של ג'ולי מתחלקים בין בנה המתבגר, בין עבודה מצליחה לבין חיי אהבה. "קוגר" הוא כינוי בסלנג אמריקאי לרווקה סקסית שעברה את גיל 40 ורודפת אחר גברים צעירים.


http://www.megavideo.com/?v=UG0OBCX2

סירנה לצפייה ישירה תרגום מובנה


קבוצה של חברים יוצאת מהעיר לסוף השבוע ויש להם תוכנית פשוטה, לשוט לאורך החוף בשביל להירגע.
הדברים מסתבכים כאשר אחד החברים מבחין באישה מפתה וצעירה שמנופפת להם לעזרה מאחד האיים המבודדים לאורך החוף.
הניסיון להצילה הופך לקטלני כשהם מסכנים הכל כדי לצאת מהאי בחיים.



http://www.megavideo.com/?d=4QAI9U0G

עבודה מבפנים לצפייה ישירה תרגום מובנה


הסרט מביא מחקר מעמיק וראיונות מקיפים של כלכלנים מבפנים ופוליטיקאים, הוא עוקב אחרי הסיפור של תקומת תעשיית הנוכלים וחושף את מערכת היחסים ההרסנית אשר השחיטה את הפוליטיקה ואת הרגולציה. הסרט מנסה להסביר למה קרה המשבר הגדול בהיקף של 20 טריליון דולר, שבגלל מיליונים אנשים מצאו אותם חסרי עבודה וחלקם גם חסרי בית.


http://www.megavideo.com/?d=GXCES77D

שדרות לונדון לצפייה ישירה תרגום מובנה


הסרט מבוסס על פי ספרו של בוראן. קולין פארל משחק אסיר משוחרר, שקיבל על עצמו עבודה כ"בייביסיטר" לשחקנית צעירה (קירה נייטלי). העניינים ביניהם מתחממים אך לא רק, על קולין וקירה למצוא דרך הימלטות מפני רודפיהם.


http://www.megavideo.com/?v=YLYDXYYK

הארי פוטר ואוצרות המוות חלק 1 לצפייה ישירה תרגום מובנה


אדון האופל ותומכיו מתחזקים לאחר מות דמבלדור והם מפילים את משרד הקסמים ומשתלטים על הוגוורטס.
הארי יוצא עם רון והרמיוני למסע לחיפוש והשמדת ההורוקרוקסים שנותרו.

חלק 1

חלק 2 

קליפה לצפייה ישירה תרגום מובנה


הסרט מלווה חמישה חברים שיצאו לטיול מחנאות, הם הגיעו לחווה מרוחקת אחרי שלהק של עורבים פגע ברכבם. במהרה הם מבינים שבשדה התירס מתגרוררים "אנשי הדחליל" הם גדלים על-ידי הרג ומכריחים את ה"לא מתים" להצטרף לשורותיהם.

יום שבת, 26 במרץ 2011

יותר ממשחק,הסרט של לברון גיימס תרגום מובנה לצפייה ישירה


סרט דוקימנטרי זה עוקב אחר כוכב ה-NBA לברון ג 'יימס וארבעת חברי הצוות המוכשר שלו דרך התהילה של  הכדורסל בתיכון במסע אוהיו וג'יימס לתהילה.


http://www.megavideo.com/?d=I2P2DBIO

ביג מאמא 3 לצפייה ישירה


סוכן ה-FBI מלקולם טרנר שוב מתחפש לאישה, ועכשיו גם הבן המאומץ שלו, שהיה עד לרצח, צריך להצטרף אליו.


http://www.megavideo.com/?v=QOE5VUF0

ללא גבולות לצפייה ישירה


אדם הרפוי בשכלו, המשתקם מהתמכרות קוקאין, מתחיל לעבוד כקופירייטר בבית הוצאה לאור. בזמן עבודתו שם, הוא נתקל בתרופה חדשה שהשימוש בה גורם לו להיות חכם יותר, מהיר יותר, בעל אינטואיציות חזקות וכריזמה. בעזרתה הוא מסוגל תוך שעות ספורות לכתוב ספר, ללמוד שפה זרה, ולעבד כמויות אדירות של מידע. אך לתרופה יש גם תופעות לוואי, הגורמות לו לחשוד שאולי היא לא הגיעה אליו במקרה...


http://www.megavideo.com/?d=5JS40QSC

צ'אט רום לצפייה ישירה


הבמאי של הסרט היפני המקורי בסדרת סרטי "הצלצול" חוזר עם סרט חדש שאף הציג בפסטיבל קאן 2010. ג'ים, אווה, אמילי ו-מו פוגשים את וויליאם בצ'אט. הם נמשכים אל אופיו הכריזמטי ודיבורו המהיר, אך מתחת לפני השטח מסתתרת אמת אפלה הרבה יותר. וויליאם הוא נער מתוסבך ומניפולטיבי שמשקיע את כול זמנו ותיסכוליו בסייבר ספייס ובמקום לפתור את בעיותיו בעולם האמיתי הוא משליך אותם על הצעירים המתידדים איתו דרך האינטרנט.


www.megavideo.com/?d=W6AAU3PU

פלונטר *מדובב* לצפייה ישירה


הנסיכה עם השיער הארוך, פעמונית, בילתה את מרבית חייה לכודה בתוך מגדל גבוה. אך כאשר היא מתאהבת בשודד שעובר באזור, היא חייבת להסתכן ולצאת בפעם הראשונה לעולם הגדול ולמצוא את אהוב ליבה.

יום חמישי, 24 במרץ 2011

באה בקלות לצפייה ישירה תרגום מובנה


אחרי שאוליב מספרת לכולם שהיא אבדה את בתוליה כדי לעזור לחבר שהוא תלמיד לא פופולארי בתיכון היא מוצאת את עצמה מנודה חברתית על ידי חבריה ללימודים. היא מחליטה לנצל את השמועה שהיא הפיצה כדי לקדם את עצמה חברתית וכלכלית.

קוגר טאון עונה 2 פרק 10 לצפייה ישירה תרגום מובנה


קוגר טאון עונה 2 פרק 1 לצפייה ישירה


קוגר טאון היא הקומדיה היחידה שמעזה לספר את האמת אודות סצינת הדייטים שלאחר הגירושים. קורטני קוקס ("חברים") מגלמת את ג'ולי, גרושה פלוס ילד. חייה של ג'ולי מתחלקים בין בנה המתבגר, בין עבודה מצליחה לבין חיי אהבה. "קוגר" הוא כינוי בסלנג אמריקאי לרווקה סקסית שעברה את גיל 40 ורודפת אחר גברים צעירים.


http://www.megavideo.com/?v=N7HD9VP1

חייזרים נגד נינג'ות לצפייה ישירה תרגום מובנה


אקשן מדע בדיוני טראשי במיוחד שנכנס לקטגוריית ה"איך לא חשבו על זה קודם". אחרי שחייזרים נלחמו נגד כל מיני תרבויות בזמנים שונים הגיע שעתם להגיע ליפן הפיאודלית ולהילחם בחבורת נינג'ות שלא תמיד מסתדרות ביניהם. כרגיל אצל היפנים, הסיפור קצת מסובך אבל פחות חשוב כאשר האברים מתעופפים ולצידם חרבות הנינג'ה והשוריקנים.

יום שני, 14 במרץ 2011

משחק הוגן לצפייה ישירה תרגום מובנה


זהותה האמיתית של סוכנת ה- CIA ואלרי פלאם נחשף כנקמה על ידי הבית הלבן. זאת לאחר שבעלה העיתונאי פרסם בשנת 2003 כתבה בניו-יורק טיימס החושף שממשלת בוש ידעה שאין נשק גרעיני בעירק והטעתה את המודיעין האמריקאי כדי להצדיק את הפלישה. בעקבות חשיפת זהותה של הסוכנת חייה הסודיים נחשפים והיא נמצאת בסכנה. מבוסס על אירוע אמיתי.

לוס אנג'לס לצפייה ישירה ללא תרגום


עלילת הסרט עוקבת אחרי סמל והמחלקה שלו בקרבות שלהם ובלחימה נגד החייזרים שפולשים לכדור הארץ. הסרט הוא סרט מלחמה דרך עיניהם של הלוחמים כמו בסרט "בלאק-הוק דאון" הסרט מנסה לתת התרחשויות אמיתיות שהיו אמורות לקרוא במידה וחייזרים באמת יפלשו לכוכב הקטן שלנו. ההפקה ניסו לתת טקטיקה ואסטרטגיה לצד של החייזרים.

צמיג לצפייה ישירה תרגום מובנה


בשממה בקליפורניה התעורר לחיים צמיג, לצמיג קוראים רוברט. רוברט הצמיג יוצא למסע רציחות כנקמה על ההתיחסות של אנשים לצמיגים. אנשים מתחילים לשמוע על מסע הרציחות של הצמיג והם מגיעים לצפות בו מרחוק.

יום ראשון, 13 במרץ 2011

דרכו של לוחם לצפייה ישירה תרגום מובנה


אחרי שהתאמן כל חייו באומנויות הלחימה והסייף, יאנג חיסל את כל אויבי השבט שלו מלבד אחת – תינוקת שחיוכה הצליח למוסס את לבו. הוא לא היה מוכן להרוג אותה אך באותה העת גם לא יכול היה להגן עליה מפני שאר לוחמי השבט שלו, הוא לוקח את התינוקת הקטנה ובורח, כשהוא מתכנן למצוא מחסה אצל חבר ותיק בלואד, עיירת גבול במערב ארה"ב. כשהוא מגיע הוא מגלה שחברו הטוב נהרג והעיירה, שבעברה הייתה משגשגת ומלאה במחפשי זהב, נותרה מוזנחת ומאוכלסת רק בעשרות אנשים תמהונים ביניהם לין, יפהפייה שמתאמנת בזריקת סכינים ורון, שיכור מרופט. בכדי לתת לתינוקת בית בטוח הרחק מחברי השבט הרצחניים, מחליט יאנג להישאר בעיירה בתפקיד איש המכבסה, והוא מאפסן את חרבו לעולמים. באופן בלתי צפוי מוצא יאנג הרבה מן המשותף עם לין. היא יתומה כתוצאה מרצח אכזרי במיוחד, ובעשר השנים האחרונות היא מתכננת את הנקמה שלה ברוצח, הקולונל. בעודה מלמדת את יאנג לכבס ולטפל בתינוקת, היא מגלה את כשרון הסייף שלו ומתחננת בפניו שילמד אותה את אומנויות הלחימה. במהלך חגיגות חג המולד, חוזרים הקולונל וכנופייתו ומאיימים להרוס את העיירה. כשהוא יודע שלין תעשה הכל כדי להשיג את נקמתה בקולונל, מוציא יאנג את חרבו בחוסר רצון, היות והוא מודע לכך שזה עלול להוביל את אנשי השבט שלו אליו. הוא מוביל את אנשי העיירה לקרב נועז מתוכנן היטב. אך כפי שהוא חשש, קולות המלחמה הובילו את אנשי שבטו הרצחניים אל העיירה כדי להפגיש את יאנג, לין ושאר התושבים עם גורלם האכזר.

14 חרבות לצפייה ישירה תרגום מובנה


מותחן קונג-פו בכיכובו של דוני ין. בזמן ממלכת מינג השולטים הוא סוכן חשאי אשר נבגד על ידי הממלכה והופך לניצוד.

*הסרט ללא קול בצפייה ישירה, לכן מומלץ להוריד את הסרט.
חלק 1 להורדה : http://www.multiupload.com/ZYUYUAE1YK
חלק 2 להורדה : http://www.multiupload.com/QZWIZB23YX

סמולוויל עונה 1 לצפייה ישירה תרגום מובנה


הסדרה סמולוויל מספרת את סיפורו של קלארק קנט הצעיר עוד לפני שהפך להיות סופרמן.
זוהי העיירה שממנה הוא הגיע שבה דברים מוזרים החלו להופיע מהרגע שבו הוא הגיע אליה בחללית באמצע מטח המטאורים הראשון. קלארק צריך להתמודד עם כל מיני איומים שונים שקיבלו כוחות מיוחדים ממטח המטאורים, לשמור את כוחותיו בסוד, להתגבר על החברות שלו עם לקס לותר הצעיר, ולאזן בין שתי הבנות שבחייו קלואי ולאנה. הסדרה גם מראה לנו איך לקס לותר הופך מחבר של קלארק ואדם בסדר ל-"רשע" שירדוף את סופרמן בשנים המאוחרות יותר.מאוחר יותר,הסדרה מציגה לנו את קלארק ברגעי הפיכתו לגיבור על,ואת התמודדותו מול אויביו השונים מהקומיקס.

יום חמישי, 10 במרץ 2011

קוגר טאון עונה 2 פרק 9 לצפייה ישירה תרגום מובנה


קוגר טאון עונה 2 פרק 1 לצפייה ישירה


קוגר טאון היא הקומדיה היחידה שמעזה לספר את האמת אודות סצינת הדייטים שלאחר הגירושים. קורטני קוקס ("חברים") מגלמת את ג'ולי, גרושה פלוס ילד. חייה של ג'ולי מתחלקים בין בנה המתבגר, בין עבודה מצליחה לבין חיי אהבה. "קוגר" הוא כינוי בסלנג אמריקאי לרווקה סקסית שעברה את גיל 40 ורודפת אחר גברים צעירים.


http://www.megavideo.com/?d=ODLEZ2UI

שקיעה מוגבלת לצפייה ישירה תרגום מובנה


סרט זה נעשה על פי מחזה הסרט עוקב אחר שני אנשים כמו כלבי אשמורת הם נקראים בצבעים- שחור סמואל ג'קסון ולבן טומי לי ג'ונס. טומי מכין עצמו להתאבד תחת גלגליה של רכבת וברגע האחרון סמואל מציל אותו ממוות. שניהם מנסים להבין את העולם שמסביבם ובתוכם שהם מסתובבים זה סביב זה במן מעגליות מדברים על כל מה שניתן לדבר עליו בשפה ספרותית נעימה. סרט חזק עם שני שחקנים נפלאים.

קדם אירוויזיון 2011 לצפייה ישירה

12

תחרות הקדם-אירוויזיון 2011, בהנחיית אקי אבני ושירי מימון, שהתקיימה בהיכל התרבות ראשל"צ ביום שלישי 8 במרס בהיכל התרבות ראשל"צ.
עשרה אמנים התחרו ביניהם על הזכות לייצג את המדינה בתחרות האירוויזיון הבין-לאומית, והם (לפי סדר הא"ב): דנה אינטרנשיונל, התקווה 6, חן אהרוני, כרמל אקמן, מיכאל ושמרית גריילסאמר, ניקי גולדשטיין, סיוון, עדי כהן, עידית הלוי ו-KNOB.

ישנן בעיות סאונד קשות במהלך הביצועים - מדובר בתקלה של רשות השידור שכך הועברה ושודרה בערוץ 1!
אנחנו מצידנו שיפרנו את איכות הסאונד בהקלטה אבל יש גבול למה שאפשר לעשות.



http://www.megavideo.com/?d=Z9WOV3DT

קשה על הבוקר לצפייה ישירה תרגום מובנה


מפיקת טלוויזיה צעירה עומדת בפני אתגר קשה במיוחד להציל תוכנית בוקר כושלת עם שני מנחים ותיקים שלא מסתדרים אחד עם השנייה.


http://www.megavideo.com/?d=4BT2J6DU


ברבור שחור לצפייה ישירה תרגום מובנה


להקת המחול של ניו-יורק מפיקה את אגם הברבורים. הבמאי של המופע, תומס לרוי מחליט להחליף את הפרימה בלרינה בת' בבלרינה נינה. נינה גרה עם אמה השתלטנית אריקה שהייתה בעברה רקדנית בלט. נינה מוצאת תחרות בלהקת המחול מול לילי רקדנית חדשה בלהקה. מחול אגם הברבורים דורש בלרינה שתשחק את הברבור הלבן והתמים, שמתאים לנינה, וברבור שחור וחושני שמתאים ללילי. היריבות בין שתי הרקדניות הופך לידידות מוזרה, ונינה מתחילה לחקור את הצד האפל שבה.


מלכי הבריחה עונה 1 פרק 1 לצפייה ישירה תרגום מובנה


במסע אחרי אסירים נמלטים, מארשלים אמריקאיים עושים עסקה עם מספר אסירים שברחו בעבר מבית סוהר. האסירים יצטרכו לעזור למארשלים בתפיסת אסירים נמלטים כדי לקבל עונש מינימלי בכלא, אך אם הם מנסים לברוח בעצמם, עונשם יוכפל!מהיוצרים של נמלטים עם טי-באג!!!


http://www.megavideo.com/?d=8QUYOP45

יום ראשון, 6 במרץ 2011

אני מספר 4 לצפייה ישירה


תשעה חוצנים צעירים מגיעים לכדור הארץ, לאחר שכוכב הלכת שלהם הושמד ע"י אויביהם. לאחר זמן מה, הם מגלים כי אויביהם הגיעו בעקבותיהם לכדור הארץ, על מנת לסיים את מה שהתחילו.

ארץ נהדרת עונה 8 פרקים 9,10 לצפייה ישירה



תוכנית הסאטירה של המדינה חוזרת בעונה השמינית.
"ארץ נהדרת" בנויה כמהדורת חדשות פיקטיבית, העוסקת בחדשות השבוע בישראל. את ה"מהדורה" מנחה אייל קיציס. המהדורה מארחת מדי שבוע פוליטיקאים, אנשי ציבור ובדרנים, וכן כמה דמויות בדיוניות, המייצגות לכאורה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית. מגיש המהדורה, אייל קיציס, הוא הדמות הרצינית, האחראית והשפויה היחידה בתוכנית, המוצג כמי שאינו נלאה מלקוות לכך שכתביו ואורחיו יענו תשובה עניינית לשאלותיו. רצינותו משמשת לרוב מצע ו"הרמה להנחתה" לרוב הבדיחות.


פרק 9:
http://www.megavideo.com/?v=0HTY14W2


פרק 10:
http://www.megavideo.com/?v=LUJAMP18

קוגר טאון עונה 2 פרקים 7,8 לצפייה ישירה תרגום מובנה


קוגר טאון עונה 2 פרק 1 לצפייה ישירה


קוגר טאון היא הקומדיה היחידה שמעזה לספר את האמת אודות סצינת הדייטים שלאחר הגירושים. קורטני קוקס ("חברים") מגלמת את ג'ולי, גרושה פלוס ילד. חייה של ג'ולי מתחלקים בין בנה המתבגר, בין עבודה מצליחה לבין חיי אהבה. "קוגר" הוא כינוי בסלנג אמריקאי לרווקה סקסית שעברה את גיל 40 ורודפת אחר גברים צעירים.


פרק 7:
http://www.videobb.com/video/8xof2cnNL09H


פרק 8:
http://www.megavideo.com/?v=JO53N2RU

מסעות גוליבר לצפייה ישירה תרגום מובנה


ג'ק בלאק משחק את גוליבר, פקיד דואר שמוטלת עליו בטעות משימה, לעשות כתבה על משולש ברמודה. לאחר סערה בלב ים, מוצא את עצמו על חוף ים באי שנקרא ליליפוט. האי מאוכלס ע"י אנשים קטנים , ובלאק מתהלך כענק לידם. בהתחלה הליליפוטים הקטנים והחרוצים משעבדים את גוליבר , אבל לאחר מכן הוא הופך להיות גיבורם.

נומיאו ויוליה לצפייה ישירה תרגום מובנה

נומיאו ויוליה לצפייה ישירה

הסיפור הידוע של שייקספיר חוזר בעיבוד תלת ממד מצחיק ופרוע. מאת הבמאי של "שרק 2", ואולפני דיסני, ובליווי פסקול מאת אלטון ג'ון עם שירים מוכרים ואהובים בעיבוד חדש. העלילה מתרחשת הפעם בשתי גינות של שכנים מסוכסכים, אלא שה "שכנים" הם לא האנשים הגרים בבית, אלא אוסף של פסלי גינה אשר מנהלים חיים סודיים ומתעוררים בכל פעם שבני הבית לא רואים. נומיאו וג'ולייט, שני גמדי גינה השייכים כל אחד לצד אחר, מתאהבים למרות סכסוך הגינות, וצריכים למצוא דרכים יצירתיות כדי לממש את אהבתם.

אייל גולן בהיכל נוקיה לצפייה ישירה

אייל גולן בהיכל נוקיה *ההופעה המלאה

במלוא התנופה כבש אייל גולן את היכל נוקיה
בסיבוב ההופעות המרהיב והמוצלח שלו בשנת 2010.
המופע כלל את להיטיו של אייל גולן מכל הזמנים ובליווי של כ-20 נגנים וזמרות ליווי + אירוח
של הקומיקאי אלי יצאפן.